16 грудня 2013

 
Це моя остання публікація на політичну тему.

Вважаю, що немає потреби описувати події, про які зараз говорить весь світ.

Я досягла своєї мети - донесла до вас свою громадянську позицію, яку ніколи не зраджу.

Я була на Майдані, поміж цих людей:



Знаєте, дивитися по телевізору чи навіть пряму трансляцію - це одне, а бути серед цих людей, в самому серці народу - це зовсім інше.

Не буду "пафосити" вам про свою гордість і т. д. Ця тема для мене настільки сокровенна, що не буду ділитися нею навіть з вами. Не хочу ні обговорювати, ні коментувати, тому що ви знаєте мою точку зору, а я знаю вашу. І поставимо крапку.

Дякую всім, хто мене підтримав. Хочу, щоб ви знали - я з вами навіки. І це не пусті слова, бо ви знаєте, що в мене пустих слів не буває.

Дякую тим, хто не розділяє мою точку зору - ви мали сміливість мені заперечити і ображатися на вас тільки за те, що у вас інші погляди - було б нерозумно. Прошу вибачення, якщо когось образила необережним словом.

Дякую тим, хто промовчав - добре розумію, що розібратися в чужій країні зсередини неможливо, бо це для вас "темний ліс". Але ви зі мною - я це відчуваю.

Хто досі сумнівається, то це дуже просто вирішити - просто відвідайте Майдан.

Я зробила свій вибір - я є частиною свого народу.

Закінчу словами поета Павла Тичини:

Я єсть народ, якого правди сила
ніким звойована ще не була.

І не буде!!!

Слава Україні!!!


Немає коментарів :