07 вересня 2017

І чому сьогодні все таке понуре?

Сьогодні понурий день і понурі люди.

Чи то осінній дощ на них після спеки так вплинув?

Всім все не те і все не так.

Я спостерігаю зі сторони - на мене їх настрій не впливає, бо я мудра жінка і давно вирішила не марнувати дорогоцінні хвилини життя на негатив.

Прийшла одна жінка, молода, а сумна така.

- В чому справа?  - питаю.
- А, нудно, всі дні однакові, - відповідає.

Намагаюсь її розвеселити:
- Ну де ж однакові? Сьогодні четвер, а вчора була середа, сьогодні вітряно, а вчора було тихо, сьогодні ви прийшли до мене, а вчора не приходили...

Мовчки дивиться на мене. Не до жартів.

Після таких ...надцяти відвідувачів голова кругом. Бути психологом в мої обов'язки не входить, а доводиться. На скільки мене хватить?

Ще одна жінка подивилася на мій телевізор (дивитися телевізор в мої обов'язки  входить) і каже:

- Чого в тебе телевізор так погано показує?
- Це не телевізор,  - кажу, - це серіал такий похмурий.
- То нащо дивишся?

А й справді...

... І чому сьогодні все таке понуре?

4 коментарі :

  1. Подивись новини: сонце вивільнило якусь страшенну масу енергії і все це суне на нас, чим закінчиться невідомо, а завтра ще другий дубль. Я дуже метеозалежна, тому переживаю трохи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Все буде добре, не думай про це. Ми міцні - все переживемо)

      Видалити
  2. Таня,

    Да нет, совершенно не хмурый день!
    Просто менее солнечный, чем вчера ;)

    ВідповістиВидалити